Ice Ice baby.... - Reisverslag uit Hoogkarspel, Nederland van LauraenMarieke - WaarBenJij.nu Ice Ice baby.... - Reisverslag uit Hoogkarspel, Nederland van LauraenMarieke - WaarBenJij.nu

Ice Ice baby....

13 Januari 2019 | Nederland, Hoogkarspel

Wat jaren geleden is begonnen als een grapje, zal donderdag 17 januari werkelijkheid gaan worden.
Komende donderdag vliegen we naar Ijsland om daar samen 10 dagen lang rond te reizen.

Een avontuur in een Suzuki Jimny, kou, sneeuw en ijs, hotels, hostels, Bed & breakfast en Bed zonder breakfast :-)

Een mooie reis, met veel lol, prachtige uitzichten, (hopelijk) het Noorderlicht en leuke activiteiten.

We gaan genieten en de voorpret is officieel begonnen

• 13 Januari 2019 - 13:10

Bianca:

Leuk meiden!!!!
    Ik ga jullie volgen! Heel veel plezier daar! Op naar vele mooie herinneringen, ervaringen en veel lol!!!

• 13 Januari 2019 - 13:14

Henriette Schouw:

Warme pantoffeltjes mee en genieten met z'n twee veel plezier, goede reis en doe voorzichtig.

• 13 Januari 2019 - 13:15

Ria :

Heel veel plezier meiden geniet ervan ! Kijk nu al uit naar jullie reis verslagen

• 13 Januari 2019 - 13:31

Lida Swart:

We gaan jullie zeker volgen in jullie prachtige reis.

• 13 Januari 2019 - 13:51

Jolene:

Gaaf! Veel plezier.

• 13 Januari 2019 - 13:57

Anita:

Heel veel plezier! Benieuwd naar alle verhalen!

• 13 Januari 2019 - 14:26

Yvonne :

Leuk meiden! Ik wens jullie een hele mooie reis toe en heb een te gekke tijd samen! Ga jullie ook zeker volgen!

• 13 Januari 2019 - 15:26

Sylvia Bos:

Wauw. Jaloers!! Super gaaf. Ik ga je zeker volgen!! Heeeel veel plezier.

• 13 Januari 2019 - 15:59

Ria Jong:

Wat leuk zeg, Ga jullie zeker volgen

• 13 Januari 2019 - 16:59

Kelly:

Veel plezier dames!

• 14 Januari 2019 - 16:45

Lia Bos:

Ik ga jullie zeker volgen heel veel plezier